Home Petua Tips “Kakak balik dulu byee ayahh” – Sayangnya fiska kat ayah sampai...

[VIDEO] “Kakak balik dulu byee ayahh” – Sayangnya fiska kat ayah sampai civm batu nisan tu buat ramai seb4k

77
0

Setiap orang mesti mempunyai pengalaman pahit masing-masing yang selalunya melibatkan kehilangan seseorang yang tersayang. Setiap ujian juga diberikan kepada setiap orang berlainan. Ada yang kehilangan ayah dan ada juga yang kehilangan ayah dan juga ibu serentak.

Tidak semua orang bertuah yang masih mempunyai seorang ayah yang boleh dihorm4ti dan disayangi. Sewaktu usia yang masih kecil, kanak-kanak selalunya tidak memahami apa itu kehilangan, biasanya mereka tidak tahu yang sebenarnya kehilangan itu adalah pemergian yang harus ditangisi.

Seperti perkongsian sebuah video yang tular di aplikasi Tik Tok iaitu mengenai seorang kanak-kanak perempuan bernama Fiska yang datang menziarahi pusara ayahnya yang telah men1nggal dunia sewaktu dia masih lagi dalam kandungan ibunya. Walaupun Fiska masih kecil tetapi seakan dia memahami akan pemergian ayahnya itu.

Tatkala begitu, telatahnya yang ceria melawat pusara ayahnya itu membuatkan hati sesiapa yang melihatnya terharu dan sedih. Walaupun di usia yang masih kecil kehilangan ayahnya tetapi mungkin ayahnya itu dikenali apabila sering diceritakan oleh ibunya.

Video:

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang meluahkan rasa sedih dan seb4k mereka melihat Fiska yang seakan-akan mengenali dan rapat dengan arw4h ayahnya itu sedangkan dia tidak sempat untuk mengenali ayahnya itu.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok puttiayu4

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : sinarviral

Previous articleTegar Septian Tak Kisah Kembali Mengamen Di Jalanan, Akui Perolehi Sekitar RM100 Sehari
Next article“Ya Allah berkatilah usia Mohd Nadzri…” – Sweetnya Ucapan Ulang Tahun Kel4hiran Jep Sepahtu Daripada Sari Yanti

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here