Home Petua Tips ‘Kami Baru Sahaja Bernikah, Tiba-Tiba Doktor Kata Aku Kena Bu4ng Rahlm...

[VIDEO] ‘Kami Baru Sahaja Bernikah, Tiba-Tiba Doktor Kata Aku Kena Bu4ng Rahlm Aku’

69
0

Setiap pasangan yang bergelar suami isteri sudah pasti menginginkan kehadiran cahaya mata sebagai pelengkap rumah tangga mereka namun tidak semua pasangan yang bernasib baik untuk memiliki zur1at.

Namun begitu, lain pula kisah seorang wanita tabah yang menerima dvgaan cukup besar apabila doktor menyarankan agar rah1mnya perlu dibuang.

Menerusi video yang dimuat naik oleh seorang wanita dikenali sebagai Reena Suhaimi di TikTok, berkongsi kisah hidup yang bakal mengubah hidupnya buat selama-lamanya.

Meskipun baru sahaja mendirikan rumah tangga bersama pilihan hatinya, wanita berkenaan menerima khabar dvka apabila doktor mengesahkan bahawa rah1mnya perlu dibuang kerana fibr0id.

Kami baru sahaja bernikah. Tiba-tiba doktor kata aku kena buang rah1m aku.

Ujarnya, dia mengalami pendar4han yang tervk dan berketul-ketul sehingga mengalami anem1a iaitu kekurangan sel dar4h merah di dalam badan.

Bleeding tak henti-henti tu buat heartbeat low dan berketul-ketul sampai anem1a.

Cuba bertahan tapi tak larat sebab asyik bleed1ng sampai anemia. Jadi susah nak bekerja dan beribadah. Tak larat setiap hari. Pernah D&C (procedur buang tisu di rahim) tak berkesan jugak.

Dalam pada itu, Reen juga memaklumkan bahawa dia bakal melakukan pembedahan untuk membuang rah1mnya pada Jumaat ini dan berharap agar dia bersama suaminya kuat menempvh dvgaan ini bersama-sama.

Video:

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet memberi kata-kata semangat kepada wanita berkenaan. Malah ada juga di antara mereka yang turut berkongsi pengalaman yang sama.

Sumber : reen_baik

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Previous articlePernah ditinggalkan gara-gara orang ketiga, Nabila Razali belum boleh duduk semeja dengan bek4s kekasih
Next articleRider terp4ksa ‘tayang’ ijazah, diploma Kejuruteraan Pesawat selepas ditvduh nak raih simpati kongsi video basah lencun

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here