Home Petua Tips “Kasih seorang Ayah” – Kita pulak yang seb4k tengok layanan ustaz...

[Video] “Kasih seorang Ayah” – Kita pulak yang seb4k tengok layanan ustaz pada mukmin

67
0

Tidak dinafikan kasih seorang ayah itu adalah tidak ternilai kerana seorang ayah tidak pernah mengungkapkan pengorbanan beliau kepada anak-anaknya dan juga kasih sayangnya kepada mereka. Sebab itulah seorang ayah sering kali disalah ertikan sebagai garang dan tidak mesra.

Walaupun begitu, seorang ayah tetap menyayangi anak-anaknya dan berusaha sedaya upaya untuk memastikan semua anak2 menjadi yang terbaik dalam hidup mereka walaupun mereka jarang berada bersama dan meluangkan masa beraktiviti bersama anak2nya.

Sama juga seperti Ustaz Azhar Idrus (UAI) Penceramah terkenal di malaysia yang juga mempunyai anak istimewa yang amat disayangi yang mesra dipanggil Mukmin, walaupun anak istimewa tetapi UAI sangat menyayangi dan terkini tular sebuah apabila UAI sedang menyuapkan makanan dengan penuh kasih sayang kepada mukmin.

Rakaman video tersebut dilihat UAI yang sedang meluangkan masa untuk menjamu selera di sebuah restoran yang ditemani keluarga dan terlihat juga UAI yang sedang melayan anak istimewanya sambil menyuap makanan kepadanya.

Video:

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang bertanya siapakah anak istimewa itu kerana UAI jarang sekali memperkenalkan keluarganya kepada umum.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok araawatis

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :sinarviral

Previous articleMat Kelantan tunggang Ysuku dari KL balik Tumpat demi arw4h bapa, h1ba pertama kali sambut raya di pus4ra
Next articleSuami sanggup redah 440 km, isteri mahu makan nasi ayam

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here