Home Petua Tips “Menate jaga” Cik B Buka Pintu Pagar Sendiri Waktu Hujan, DSV...

[VIDEO] “Menate jaga” Cik B Buka Pintu Pagar Sendiri Waktu Hujan, DSV Mengamvk Guard Tak Buat Kerja

75
0

Siapa je tak kenal Dato’ Seri Vida dan anak perempuan yang dikenali sebagai Cik B yang sering menjadi perhatian di media sosial denga sifat kelakar mereka serta fesyen ‘mel.etup’ mereka berdua yang lain daripada yang lain.

Baru-baru ini, mereka berdua viral lagi di Tiktok bila Cik B terpaksa redah hujan untuk buka pagar rumah. Apa cerita ni?

Cik B sanggup redah hujan

Menerusi satu perkongsian video di Tiktok yang dimuat naik oleh Kerol Biey pada 9 Mei lalu yang mendapat hampir setengah juta tontonan dengan lebih 30 ribu likes, video tersebut menunjukkan Dato’ Seri Vida atau dikenali juga sebagai DSV dikatakan mengamuk bila dapat tahu Cik B redah hujan untuk buka sendiri pintu pagar rumah selepas pengawal keselamatan tak keluar.

@keyshaaqilla2018Bilo seri marah gnie lah jdnyo #fypシ #fypkelate♬ bunyi asal – Kerol Biey

“Suruh la siapa-siapa. Tak payah la Cik B buka sendiri.”

VIDEO :

Lepas dapat tahu tentang hal itu, DSV terus ‘naik hantu’  bila tengok pengawal keselamatan rumahnya tak buat kerja. Kesian Cik B kena redah hujan, lebat pula tu.

Tapi, bila korang tengok video itu, dapat rasakan yang Dato’ Seri Vida sayang dekat anak dia dan mungkin dia tak nak anak dia jatuh s.akit bila kena hujan. Mak-mak mana je yang kasi anak dia kena hujan, betul tak?

Dah bayar mahal tak buat kerja pula

Di ruangan komen, rata-rata netizen memuji sikap Cik B yang tak berkira dan sanggup redah hujan. Ada juga yang cakap diorang faham perasaan DSV. Yelah, dah bayar gaji guard mahal-mahal tapi tak buat kerja pula.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.mediaviral.bbn.my/

Previous articleDulu orangnya pemalu, kini siswa Universiti Al-Azhar sibuk uruskan kerja amal di Mesir – “Paling tak terkata presiden universiti turun padang” –
Next article“Allah Uji Kita Dengan PKP, Jagalah Mulut & Jari”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here