Home Petua Tips “Naik kereta ke naik kuda tu..?” – Asif Dan Syahmi Sazli...

[VIDEO] “Naik kereta ke naik kuda tu..?” – Asif Dan Syahmi Sazli Jadi Perhatian Lagi Dalam Drama Spontan

57
0

“Tak gurau Mi,” itu antara trademark popular daripada insan istimewa dikenali sebagai Asif. Buat peminat Drama Spontan, pasti sudah cukup mengenali dengan pelakon ini yang sememangnya tak kering gusi gara-gara gelagat lucunya.

Asif atau Mohd Asyiff Suhaimi ini merupakan seorang remaja istimewa yang menghidap masalah aut1sme dan berasal dari Kelantan.

Mencipta kejutan menew4skan calon ‘senior’ apabila diumumkan pemenang kategori Artis Komedi Popular, Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) Ke-34.

Asif sekali lagi menjadi tumpuan selepas lakonannya yang terbaru dalam Drama Spontan youtube Syahmi yang bertajuk ‘Si Tanggang’. Syahmi ada kongsikan sedutan video youtube itu di platform tiktok.

Video:

Menerusi video itu, Asif memegang watak seorang anak yang bakal sambung belajar jauh dan meninggalkan bapanya di rumah. Tapi paling menarik perhatian ialah pada hujung video tersebut, kereta yang mereka naiki seakan-akan hendak ‘m4ti’.

Tidak sampai 24 jam, video tersebut telah meraih 1 juta tontonan dan lebih 2000 komen. Rata-rata netizen tidak kering gusi dengan gelagat mereka.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: Tiktok Syahmi Sazli, malaysiatime

Previous articleG4ngster Kampung Kena Manja, Aks1 wanita pelvk g4ngster kampung cvri perhatian ramai
Next article“Tengah in character,”- Gelagat Jep Sepahtu sakat Dariya Inara buat ramai tertawa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here