Home Petua Tips G4ngster Kampung Kena Manja, Aks1 wanita pelvk g4ngster kampung cvri perhatian ramai

G4ngster Kampung Kena Manja, Aks1 wanita pelvk g4ngster kampung cvri perhatian ramai

62
0

Haiwan yang gar4ng ini biasanya akan hanya baik dengan tuannya sahaja, sama seperti angsa, bagi sesiapa yang berasal dari kampung akan tahu bahawa angsa ini merupakan “s4mseng kampung”. Haiwan yang sangat menjaga kawasannya dan sangat gar4ng.

Jarang sekali ada orang yang tidak akan lari jika dikejar oleh angsa kerana angsa ini memang suka mengejar orang dan bukan sahaja mengejar tetapi suka mematuk sesiapa sahaja yang dia tidak kenal.

Tular satu video pada hari ini mengenai angsa iaitu bukan mengejar orang tetapi manja dan mesra dengan tuannya. Saat itu sempat dirakam oleh anak kepada pemilik angsa tersebut yang dilihat sangat sayangkan dan mesra sambil memelvk dan mencivm angsa itu.

Sejak ianya dimuatnaik di aplikasi Tik Tok, video tersebut telah mendapat beribu tontonan dan beribu komen. Angsa memang terkenal dengan sifatnya yang gar4ng dan jarang orang yang akan suka jika terserempak dengan angsa ini tetapi semuanya akan bertempiaran lari.

Video:

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang memuji keakraban hubungan antara tuannya dan angsa2 itu yang baik dan cukup mesra. Ada juga yang berkata yang angsa ini “samseng kampung “ dan jarang ada orang yang boleh dekat dengan mereka.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok @cmaismail

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleDS Umie Aida Buat Majlis Kh4s Ajak Rakan, Heliza Terkedu Suami Pula Muncul
Next article[VIDEO] “Naik kereta ke naik kuda tu..?” – Asif Dan Syahmi Sazli Jadi Perhatian Lagi Dalam Drama Spontan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here