Home Petua Tips Orang Korea teka umur Ummi Nazeera 14 & 16 tahun, “Terkejut...

[VIDEO] Orang Korea teka umur Ummi Nazeera 14 & 16 tahun, “Terkejut depa…”

78
0

Pelakon, Ummi Nazeera bukanlah selebriti wanita yang asing lagi buat ramai peminat drama tempatan. Lakonannya juga antara yang diminati oleh penonton sehinggakan dia mempunyai ramai peminat dan penyokong.

IMG_20220211_121403

Walau bagaimanapun, nama pelakon, Ummi Nazeera ini nampaknya hangat mendapat perhatian di ruangan, aplikasi TikTok apabila satu rakaman video memaparkan dirinya.

Ini kerana, Ummi Nazeera menjadi topik perbualan buat orang Korea untuk review tentang dia. Namun begitu, apa yang menariknya orang Korea terbabit meneka usia Ummi Nazeera dalam lingkungan 14 sehingga 16 tahun.

IMG_20220211_120719

Dalam pada masa yang sama, beberapa individu daripada Korea itu begitu kagum dengan penjagaan kulit pelakon Malaysia ini sehinggakan video terbabit meraih perhatian ramai di aplikasi TikTok.

Beberapa individu dalam video ini bagaimanapun turut terkejut mendengarkan usia sebenar Ummi Nazeera yang kini bahagia bersama dua cahaya matanya.

Video

Turut mengejutkan warganet dengan perkongsian itu, ramai yang juga tidak menyangka video tersebut rupanya dikongsikan oleh pelakon jelita itu sendiri menerusi akaun atas nama, umminazeera.

“Ummi Nazeera memang cantik, berpendidikan dan elegant”

Ummi

“Serius terkejut Ummi Nazeera 33 tahun, ingatkan 27 28 je…”

Ummi

“Belum review abang Ummi Nazeera. Rasanya mau jadi idol kat Korea nanti…”

IMG_20220211_120927

“Comel je komen diorang”

IMG_20220211_120942 Ummi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.mediamalaysia.cc/

Previous articleAdam’s Family akur kontrak rumah sewa tak diperbaharui, percaya ada yang tak senang dengan anak aut1sme – “Dia takkan g4nggu kamu lagi”
Next article[VIDEO] Kucing Down Rasa Ters1sih, Kasih Sayang Pemilik Dah Tumpuu Kepada Baby

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here