Home Petua Tips Perk0ngsian ‘Kebvrvkan’ Vksin Oleh Doktor Ini, Saran TuI4rkannya Di Media Sosial

[VIDEO] Perk0ngsian ‘Kebvrvkan’ Vksin Oleh Doktor Ini, Saran TuI4rkannya Di Media Sosial

51
0

Beberapa hari lepas, selain tuIar di media sosial dan aplikasi WhatsApp mengenai satu pesanan suara daripada ‘Mak Teh’, terdapat satu video YouTube turut berlegar-legar dik0ngsikan oleh orang ramai.

Video yang berdurasi sekitar lebih enam minit tersebut telah dirakam oleh seorang doktor jabatan pembed4han. Beliau sendiri telah b0ngkarkan keburvkan-keburvkan yang ada pada vksin.

“Buat pengetahuan, saya memang seorang doktor. Saya bekerja di h0sp1tal dan h0sp1tal kami mempunyai k3s-k3s C0V1D.

“So anda boleh percaya saya, daripada anda nak percaya ‘Mak Teh’, audio-audio, video-video forwarded, forwarded many times. Entah berita dari sapa-sapa. Tapi anda boleh percaya pada saya,” jelas doktor tersebut.

Pada bahagian awal video tersebut, doktor itu telah menunjukkan kad pekerja untuk meminta orang ramai yakin dan percaya pada dirinya serta info-info yang beliau k0ngsikan sepanjang video terbabit dirakamkan.

Beliau meminta orang ramai untuk berhenti untuk mempercayai sebarang rakaman audio, video mahupun penulisan yang dik0ngsikan oleh orang ramai tanpa sumber yang jelas dan menyakinkan.

https://twitter.com/dr_chaku/status/1396436615585665024?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1396436615585665024%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.viralmy.me%2F2021%2F05%2F25%2Fvideo-perk0ngsian-kebvrvkan%2F

VIDEO PENUH DI BAWAH

Video ini telah mendapat lebih 120K tont0nan dan ramai yang bersetuju dengan ‘keburvkan-keburvkan’ vaksin yang dik0ngsikan oleh doktor ini. Rata-rata warganet mengakui keempat-empat sebab keburvkan v4ksin itu memang tepat dan tidak boleh disangkal lagi.

Sekiranya anda masih belum men0nton, penulis cadangkan agar anda luangkan sedikit masa dan tont0n dengan minda terbuka supaya anda boleh fahami dengan lebih jelas apa yang doktor ini ingin sampaikan melalui video ini.

Jangan lupa copy + paste kongsikan ke dalam group-group yang anda ada supaya lebih ramai orang mendapat kebenaran tentang keburvkan-keburvkan v4ksin daripada video yang dik0ngsikan oleh doktor ini. – Sumber & video dipetik dari The v0cket, Twitter@dr_chaku, You Tube

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://mytvviral.com/

Previous articleSewa Kuda Funfair Dalam Rumah, Birthday Alisa Aisyah Disambut Meriah Dengan Kasih Sayang
Next article“Jangan Gurau Atas Nyawa Orang” Sharnaaz Ahmad Sel4r Tindakan Kurang Sensitif Iman Troye

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here