Home Petua Tips “Jangan Gurau Atas Nyawa Orang” Sharnaaz Ahmad Sel4r Tindakan Kurang Sensitif Iman...

“Jangan Gurau Atas Nyawa Orang” Sharnaaz Ahmad Sel4r Tindakan Kurang Sensitif Iman Troye

57
0

Kecoh di rata-rata media sosial apabila penyanyi cilik yang semakin meningkat naik iaitu Iman Troye tersilap langkah apabila memuat naik ciapan yang menimbulkan kemarahan di dalam kalangan pengikutnya di laman Twitter sehingga dikec4m hebat oleh netizen.

Penyanyi kelahiran program I Can See Your Voice Malaysia Season 2 (ICSYV2) itu sebelum ini memuat naik ciapan berkaitan peningkatan kes COV1D-19 yang mana telah mencapai angka kes harian sebanyak 6,000 ketika ini, dengan ciapan berbaur s1ndiran.

Nampaknya ciapan itu bukan sahaja mendapat perhatian umum sehingga beliau menyah atifkan akaun Twitternya, malah pelakon Sharnaaz Ahmad turut memberi teguran terbuka buat penyanyi lagu Teman itu.

Berdasarkan ciapan yang ditujukan buat Iman itu, Sharnaaz memahami jika penyanyi berkenaan mahu bergurau mengenai kes tinggi ataupun ‘kerajaan gagal’ kerana mahu raih kesedaran rakyat tentang kenaikan angka Cov1d-19 yang semakin membimbangkan, namun Sharnaaz tidak bersetuju apabila Iman mula menyentuh mengenai angka 7 ribu yang dianggap tidak sensitif kepada mereka yang sedang bert4rung ny4wa menghadapi wab4k itu.

Menurut Sharnaaz lagi, beliau telah kehilangan dua orang ahli keluarga disebabkan wab4k itu,  jadi isu ini agak sensitif buat dirinya ketika ini.

Setiap manusia tidak lari dari melakukan kesilapan, mungkin juga Iman tidak berniat untuk bergurau seperti itu.

Harap Iman mengambil iktibar untuk sentiasa berhati-hati dengan apa yang dilontarkan terutamanya di media sosial selepas ini.

Sumber : Twitter Sharnaaz Ahmad

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.hotfm.com.my/

Previous article[VIDEO] Perk0ngsian ‘Kebvrvkan’ Vksin Oleh Doktor Ini, Saran TuI4rkannya Di Media Sosial
Next articleKatanya N4k B@gi Pipi Kvrus T4k De Lem4k,Sekali..H4mbik K4u!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here