Home Petua Tips Ramai terhibur bila Aeril Zafrel nak ded4h rahsia kepada Wawa Zainal

[VIDEO] Ramai terhibur bila Aeril Zafrel nak ded4h rahsia kepada Wawa Zainal

92
0

Siapa yang tak kenal dengan pasangan artis iaitu pasangan Aeril Zafrel dan Wawa Zainal. Pasangan bahagia ini dikatakan pasangan yang paling terkenal kerana sering memuatnaik video bersama sebagai keluarga yang bahagia.

Sering kali memuatnaik video aktiviti bersama keluarga, Aeril Zafrel selalu dikatakan sebagai seseorang yang amat mementingkan keluarga.

Terbaru menerusi laman instagram miliknya, Aeril Zafrel sekali lagi mencvri perhatian ramai dimana dia membuat ‘pended4han’ tentang siapa dirinya yang sebenar.

Menerusi video tersebut, dapat dilihat raut wajah Aeril yang seakan men4ngis, dan mended4hkan dirinya menyimpan suatu ‘rahsia’ daripada Wawa Zainal setelah 10 tahun mendirikan rumah tangga.

Aeril juga berkata sudah tiba masanya dia mended4hkan ‘rahsia’ tersebut kepada Wawa, dan berlaku jujur dengan isterinya itu.

“Perlu ke saya citer rahsia selama ini dengan wawa?” tulis Aeril di ruangan kapsyen.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel)


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 64k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat Aeril Zafril.

Untuk makluman, pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 2013 dan mereka dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Ahmad Fakhruddin Attar, 8, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa, 6 serta Aya Soffya yang kini berusia setahun.

Komen netizen:

Sumber: instagram aeril_zafrel

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous articleSuami sanggup redah 440 km, isteri mahu makan nasi ayam
Next articleIbu sering tanya soalan pelik, selepas j4tuh s4kit baru anak faham apa maksudnya… terus resign walau baru nak bina kerjaya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here