Home Petua Tips Segala Persiapan Dah Siap & Rancang Nikah Minggu Depan, Wanita Akur...

[VIDEO] Segala Persiapan Dah Siap & Rancang Nikah Minggu Depan, Wanita Akur Bakal Suami Men1nggal Dunia – ‘Saya Tak Kuat Awak…’

69
0

Hasrat seorang wanita untuk disatukan bersama calon pilihan hati tidak kesampaian apabila bakal suaminya men1nggal dunia dijemput Sang Pencipta. Kisah seb4k ini dikongsikan oleh seorang wanita dikenali sebagai Sarina Nawi di laman TikTok dan meraih simpati daripada wargamaya.

Menerusi video pendek dikongsi, wanita ini menceritakan tunangnya men1nggal dunia pada hari Jumaat jam 1.25 pagi susulan kegagalan buah pinggang. Apa yang lebih meruntun hati, segala persiapan menuju hari bahagia telah dibuat dan pasangan ini merancang untuk bernikah pada 12.12.21 (minggu hadapan) namun atas persuratan takdir wanita ini terpaksa akur dan reda.

Bakal suami men1nggal dunia

Borang kahwin dah settle, kad kahwin dah settle. Balik Kelantan fitting baju pengantin perempuan pun sudah sambil berkenalan dengan bakal mentua.

Al-Fatihah buat bakal suami Muhammad Nurizwan bin Mohd Khuzaini pergi di hari Jumaat 1.25 pagi. Semoga roh hubby tenang di sana.  Hari ini Allah uji sayang pula. Plan kahwin 12/12/21 tapi Allah lebih sayangkan dia.

Mengulas lebih lanjut, pemilik video ini turut berkongsi momen-momen akhir bersama Allahy4rham tunangnya yang sempat melambai buat kali terakhir sebelum bas yang dinaikinya bergerak.

Video:

 

Arw4h men1nggal sebab keg4galan buah pingg4ng tak dialisis. Saya terus terima dia seadanya walaupun dia sakit peny4kit kr0nik tetap nak kahwin.

Rupanya ini lambaian terakhir hubby untuk sayang. Kenapa awak tinggalkan saya, saya tak kuat awak. Ya Allah jika jodoh kami bukan di dunia biarlah di syurga kami bertemu.

Komen Netizen:

Sumber: SarinaNawi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://ohbulan.com/

Previous articleBaru Je Nynaa Harizal Kembali Taat, Suami Mula ‘Ded4h’ Sesuatu
Next articleDSV Cari Pembantu Peribadi Gaji Sebanyak RM10K, Sekali Shuib Masuk Komen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here