Home Petua Tips Video-video teman lelaki Tangmo tular, “Sopan betul dia kan”

Video-video teman lelaki Tangmo tular, “Sopan betul dia kan”

59
0

Hari pertama bagi upacara pemakaman pelakon terkenal dari Thailand iaitu Tangmo atau Nida Tangmo Patcharaveerapong telah berlangsung baru-baru ini yang mana akan dilangsungkan selama tiga hari.

Upacara pemakaman tersebut difahamkan hanya dihadiri oleh ahli keluarga dan rakan rapat manakala peminat juga boleh menyaksikan secara langsung di Youtube.

Walau bagaimanapun, tidak hanya kehadiran rakan rapat Tangmo sahaja yang mendapat perhatian ramai namun Bird iaitu teman lelaki selebriti terbabit antara yang menjadi fokus ramai.

Selain rakan baik Tangmo yang dikenali sebagai Ameena, Bird juga merupakan individu penting yang menguruskan majlis pemakaman tersebut.

Sikap Bird yang memakai baju kemeja berwarna merah jambu ini juga dilihat begitu humble dan sopan dalam beberapa rakaman yang tular sekali gus membuatkan teman lelaki Tangmo menjadi tumpuan warganet.

Terdahulu pemergiaan Tangmo, 37, membuatkan tidak hanya rakyat Thailand sahaja bersedih namun di beberapa negara lain dan Malaysia juga turut merasainya disamping inginkan keadilan buat Tangmo.

“Tinggi akhlak bf dia ni, penuh dengan adab. Patutlah mendiang sayangkan dia…”

 

“Sangat la merendah diri orangnya sepadan dengan mendiang”

 

“Sopan betul dia kan”

 

“Memang Tangmo tak salah pilih. Bird memang orangnya rendah hati”

 

Nanti dulu, anda juga pasti tidak ingin ketinggalan untuk membaca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  http://www.slambermedia.bbn.my/

Previous articleSuami Lana Nodin Main Bola T4mpar Wakil Sabah, Berjaya Mara Ke Perlawanan Akhir – “Bekas Player Olimpik USA, Power..”
Next articleKucing kesayangan hilang, Rosyam Nor tawar RM1,000 siapa jumpa ‘Midnight’… R4yu pulangkan jika terambil

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here