Home Petua Tips Wanita Dakwa Shuk Sahar Cur4ng, Pernah Paksa Gugurkan Anak?

Wanita Dakwa Shuk Sahar Cur4ng, Pernah Paksa Gugurkan Anak?

281
0

Baru-baru ini, nama pelawak dan pengacara, Shuk Sahar menjadi bualan ramai selepas dia dikaitkan dengan satu kes curang melibatkan seorang wanita bernama Fara Salleh.

Ia berikutan daripada pendedahan seorang pengguna Twitter  dikenali sebagai laudyaTaylor, berkongsi mengenai wanita yang didakwa menjalinkan hubungan sulit dengan Shuk dikenali sebagai Fara Salleh.

Memang suka sondol laki orang

Di dalam akaun tersebut, Fara Salleh disifatkan sebagai seorang wanita suka mengharapkan wang daripada lelaki, tidak kiralah berstatus suami orang sekalipun.

“Betina ni memang sondol laki orang saja, kalau boleh yang then dia konon sara hidup mana jantan yang solo baru mau up. Apa punya perangai…”

Dakwa akaun berkenaan, hubungan sulit Fara dan Shuk sejak setahun lalu kini diketahui oleh isteri pelawak berkenaan, Rossalennah Natassyiah Asshaferah.

Malah, menerusi paparan skrin yang turut disebarkan di Twitter, skandal Shuk didakwa telah mencipta akaun palsu _sflia untuk berhubung dengan Rossalennah dan memberitahu perkara sebenar.

Dakwa _sflia Shuk pernah menghamilkannya dan memaksa dia menggugurkan kandungan.

“Tak nak mengaku suami ada perempuan lain di belakang? Tak nak mengaku suami dah mengandungkan perempuan lain?

Buat2 tak tahu suami ada perempuan lain

Malah, wanita itu juga dikatakan telah membuat satu akaun Instagram palsu semata-mata mahu berhubung dengan isteri Shuk, Rossalennah Natassyiah Asshaferah, semata-mata mahu mendedahkan hubungan sulit mereka.

Namun, menerusi muat naik di IG story Shuk baru-baru ini, dilihat masih lagi bersama isteri dan memaklumkan hubungan mereka masih baik serta menunggu masa yang sesuai untuk menjelaskan segala kontroversi yang timbul.

Harapnya Shuk dan isteri dapat mencapai kata sepakat dan menyelesaikan kontroversi secara baik dengan pihak yang terbabit.

Sumber : gempak

Previous articleSiasatan Conteng Mural “Kita Sudah Ada Petunjuk” – Timbalan Ketua Polis Negara
Next articleSudah 21 Kes Positif Covid 19 ‘Kluster Sivagangga’,rupanya tidak ada rekod butiran pelanggan.Ini Respon Dr Noor Hisham

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here