Home Petua Tips Wow Lain Macam! Penampilan Terkini Nasha Aziz Selepas Lama Menyepi J4di Bualan...

Wow Lain Macam! Penampilan Terkini Nasha Aziz Selepas Lama Menyepi J4di Bualan Netizen

70
0

Susah betul nak mengikuti perkembangan peragawati dan pelakon Malaysia, Nasha Aziz. Manakan tidak, Nasha tidak sama artis-artis tempatan yang lain yang aktif di media sosial.

Seperti mana yang kita tahu, Nasha Aziz akan memasuki usia 50 tahun pada Mei ini, namun dia kelihatan seperti tak dim4mah usia dan kekal seperti remaja.

Kecantikan luar biasa Nasha telah dibuktikan melalui sebuah foto yang dimuat naik oleh jurusolek profesional Khir Khalid tanpa suntingan dan filter.

Cuba mendekati Khir sebagai jurusolek artis atau ‘makeup artis’ yang bertanggungjawab memberikan sentuhan magis pada wajah Nasha sehinggakan dia kelihatan luar biasa.

Siapa sangka selepas 10 tahun, Khir akui dia sangat teruja kerana berpeluang bekerja semula dengan wanita yang merupakan inspirasi buatnya.

“Bagi saya nasha seorang sukar untuk didekati. tetapi sebagai seorang makeup artis, saya begitu teruja bila dapat tahu akan bekerja dengan Nasha.

“Ini kerana pada zaman kegemilangannya di era-90an, dirinya menjadi dambaan ramai untuk menjadi penghias kulit majalah, iklan TV, dan bila jadi pelakon, dia menjadi rebutan pengarah filem terkenal,” katanya kepada Murai my.

Bertanya mengenai penampilan Nasha yang luar biasa pada foto tersebut, ini rahsia yang dibongkarkannya.

“Sebenarnya, solekan pada wajah Nasha sangat minimalis dan tidak begitu tebal. Matlamat saya hanya mahu menjadikan Nasha umpama bidadari dan semua orang tahu dia memang cantik secara semula jadi.

“Walau bagaimanapun, semasa wajah Nasha disolek, saya menggunakan ‘face tape’ untuk menegangkan wajahnya supaya nampak lebih menawan selain menggunakan teknik makeup ringkas dan polos. Cuma saya hanya tambah seri wajahnya dengan ‘highlighter,” kongsinya.

Akui lebih senang bekerja dengan artis-artis lama, Khir berkata, mereka mempunyai pesona yang tidak ada pada artis zaman sekarang.

“Cara mereka datang ke set, dan mereka akan biarkan makeup artis untuk buat apa-apa pun di wajah mereka.

“Zaman dah berubah, tapi saya sangat rindukan pesona artis-artis zaman dahulu. Memang berbeza!” katanya.

Berkongsi pengalaman bekerja dengan Nasha, Khir mendedahkan, pemenang anugerah Pelakon Wanita Terbaik, Festival Filem Malaysia ke-17 ini sememangnya sangat berbakat dalam menjiwai watak.

“Terus terang saya cakap, Nasha ada karakter tersendiri. dia akan mesra dengan orang sekitarnya. kalau bercakap pasal cerewet, sudah semestinya setiap artis itu harus teliti dan pandai memilih. tetapi nasha tahu dengan siapa dia bekerja malah dia kenal siapa yang hebat dalam industri ini. dia tahu hasil kerja orang yang bekerja dengannnya. bagi saya, tiada masalah tatkala bekerjasama dengannya.

“Mungkin ramai tak tahu, nasha seorang yang sangat ceria. sangat mengagumkan, dari hasil solekan di wajahnya, nasha mampu membawa watak tertentu ketika dia menggayakan dirinya ke cermin. tak kira sama ada menjadi model atau pelakon, dia akan membawa watak dengan berkesan. Itulah Nasha Aziz, tetap unggul sampai bila-bila,” katanya.

PENAMPILAN TERKINI NASHA AZIZ DI KLFW TARIK PERHATIAN RAMAI

VIDEO :

komen netizen:

Sumber:youtube

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : dnq

Previous articleAtta Halilintar Sediakan 222kg Daging Kambing Bagi Majlis Aqiqah Sempena Tarikh Lahir Anak
Next article“Harap Tkda Apa2..” Berlakon Sampai Masuk Longkang, Netlzen Terkejvt Lihat Keadaan Dayana Roza

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here