Home Petua Tips ‘Yang Nyanyi Sumbang Pun Tak Sedar Awak Dijadikan Bahan Lawak? Keturunan You...

‘Yang Nyanyi Sumbang Pun Tak Sedar Awak Dijadikan Bahan Lawak? Keturunan You Tak Malu Ke?’ – Dato’ AC Mizal

56
0

Tak dinafikan, bukan semua orang dikurniakan bakat untuk menjadi seorang penyanyi mahupun pelakon. Jika sebelum ini, untuk menjadi seorang penyanyi mereka perlu melalui beberapa fasa termasuklah sesi ujibakat.

Baru-baru ini, penyanyi, pelawak dan pengacara terkenal iaitu Dato’ AC Mizal berpendapat bahawa pihak stesen televisyen seharusnya memberikan peluang kepada individu yang benar-benar mempunyai bakat menyanyi untuk memasuki program realiti dan bukannya memilih mereka yang bersuara sumbang.

Meskipun Dato’ AC Mizal tidak menyebut nama mana-mana individu tetapi kebanyakan netizen seakan tahu siapakah gerangan yang dimaksudkan pengacara itu.

Bagi lah betul betul peluang kepada yang boleh menyanyi. Kenapa sekarang nak sangat jadi viral dengan perkara negatif hmmm malu woo! Betul betul merosakan industri. We are killing our own industru will this stupidity.

‘Keturunan you tak malu ke?’


Bukan itu sahaja, Dato’ AC Mizal berpendapat tindakan stesen televisyen tersebut secara tidak langsung merosakkan nama baik industri seni itu sendiri.

You belanja berjuta untuk satu show dan yang orang ingat adalah penyanyi sumbang! Fuhhh tak fikir ROI ke? Rosak branding! Yang nyanyi sumbang pun sedar tak awak dijadikan bahan lawak? Keturunan you tak malu ke?

Menjengah di ruangan komen, kebanyakan netizen bersetuju dengan pendapat Dato’ AC Mizal. Malah mereka juga meminta agar pihak stesen televisyen lebih berhati-hati dalam pemilihan peserta program nyanyian bagi melahirkan program yang lebih berkualiti dan bukannya untuk mengejar rating semata-mata.

Komen Netizen:

Sumber: Dato’ AC Mizal

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous article[VIDEO] Netizen Minta Buat Drama Kembar, Lelaki Iras Aedy Ashraf Tak Henti2 Cvri Tumpuan Ramai
Next articleVida Tanya Fasal Imejnya Di MeleTOP, Ruangan Komen Penuh Yang Puji! – “Ramai Yang Love Look Ni?”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here