Home Petua Tips Netizen Minta Buat Drama Kembar, Lelaki Iras Aedy Ashraf Tak Henti2...

[VIDEO] Netizen Minta Buat Drama Kembar, Lelaki Iras Aedy Ashraf Tak Henti2 Cvri Tumpuan Ramai

80
0

Aedy Ashraf merupakan antara pelakon kanak-kanak yang sudah berusia 28 tahun sentiasa diminati dan sejak daripada membintangi filem yang mencetuskan fenomena sekitar tahun 2006 berjudul Tentang Bulan membuatkan namanya sehingga kini masih mendapat perhatian.

Rupa paras yang seiring dengan bakatnya itu, Aedy Ashraf malah baru-baru ini mencetuskan fenomena lagi dalam dunia lakonan selepas muncul sebagai Amer dalam drama popular, Kisah Cinta Kita.

Walau bagaimanapun, sejak akhir-akhir ini juga Aedy Ashraf mencvri tumpuan pengguna media sosial berikutan seorang lelaki yang dikatakan iras dia sekali gus salin tak tumpah sama sehingga menyebabkan ada yang tersalah sangka.

Lelaki yang mempunyai iras dengan Aedy Ashraf itu ternyata tidak henti-henti juga menjadi perhatian ramai selepas satu rakaman video telah dikongsikan di Instagram HOT FM.

Mencetuskan ada juga yang teringin mereka dipertemukan manakala melihatkan persamaan antara Aedy Ashraf dengan lelaki ini menyebabkan ada yang meminta agar mereka disatukan dalam drama kembar.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hot FM 🇲🇾 (@hotfm976)


Netizen bagaimanapun diruang komen menerusi perkongsian di Instagram HOT FM tersebut meninggalkan pelbagai respon yang kebanyakannya juga merasakan hal yang sama tentang mereka.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.mediamalaysia.cc/

Previous articleNiat nak cuci mata, terboronglah pula! Ibu malu-malu di sebalik rimbunan pokok ati-ati, masa beli tak ingat kereta kecil
Next article‘Yang Nyanyi Sumbang Pun Tak Sedar Awak Dijadikan Bahan Lawak? Keturunan You Tak Malu Ke?’ – Dato’ AC Mizal

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here