Home Petua Tips “Dia Perjuangkan Islam” Mawar Rashid Rasa Simpati, Tidak Mahu Neelofa Kena Penj4ra

“Dia Perjuangkan Islam” Mawar Rashid Rasa Simpati, Tidak Mahu Neelofa Kena Penj4ra

54
0

Seperti sedia maklum, nama selebriti Noor Neelofa sememangnya semakin panas diperkatakan kini sehingga ada pihak yang sudah naik bosan dengan berita yang sama.

Di media sosial kini terdapat satu petisyen mendesak supaya selebriti tersebut dikenakan hukuman penjara atas semua kesalahan yang telah dilakukannya itu.

Tetapi perkara itu sama sekali tidak dipersetujui oleh pelakon Mawar Rashid yang bertindak membela nasib Neelofa daripada dikenakan tindakan sebegitu.

Menurut komen yang ditinggalkan oleh Mawar di sebuah portal hiburan tempatan, Neelofa tidak sepatutnya dipenjara kerana beliau sering memperjuangkan hak orang Islam.

Namun mungkin kerana turut dikec4m, komen yang ditinggalkan oleh Mawar itu telah dipadam.

Pada 20 Mei , Neelofa dan suaminya PU Riz dilihat telah dihadapkan ke Mahkam4h Majistret Seremban atas pertuduh4n mel4nggar prosedur operasi standard (SOP) Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi kes rentas negeri bertujuan membeli karpet di Nilai 3 pada 2 Mei lalu.

Difahamkan mereka berdua mengaku tidak bersalah atas pertuduh4n gagal membuat imbasan MySejahtera dan telah dikenakan ikat j4min sebanyak RM10,000 bagi PU Riz manakala RM5,000 bagi Neelofa.

Semoga kes ini dapat diselesaikan dengan segera dan sesiapa sahaja yang melakukan kesalah4n tetap perlu dikenakan tindakan undang-undang yang adil.

Sumber foto: Instagram BH Online

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : Hot Fm

Previous articleKem4tian meningkat, pakar gesa ‘total l0ckdown’, ini penjelasan Ismail Sabri
Next articleAkaun Digodam, Diva AA Percaya Pengikut Neelofa Adalah Dalang Selepas Video “Perutusan Khasnya” Tular

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here