Home Petua Tips “Gel3ng Kep4la Ustaz Gel4k” – Kucing Heliza Helmi Muncul Ketika Live Bersama...

“Gel3ng Kep4la Ustaz Gel4k” – Kucing Heliza Helmi Muncul Ketika Live Bersama Ustaz

63
0

Nama penyanyi dan aktivis kemanusian iaitu Heliza Helmi sejak akhir-akhir ini menjadi bualan warganet. Baru sahaja mendirikan rumahtangga, personalitinya yang mesra dan mudah didekati juga menjadikan Heliza Helmi antara selebriti kesayangan ramai.

Bahkan baru-baru ini satu rakaman dari siaran langsung Heliza Helmi bersama adiknya dan seorang ustaz telah mer4ih perhatian setelah dikongsikan semula. Manakan tidak dalam rakaman tersebut tiba-tiba seekor kucing dibawa masuk dalam siaran langsung.

Screenshot at Feb 11 12-08-28

Lebih mencvri perh4tian apabila kucing itu mengenakan pakaian sama seperti Heliza dan adiknya Hazwani itu. Terkejut dengan perbuatan Heliza Helmi bawa kucing masa dalam live ini, ustaz tersebut hanya tersenyum melihatkannya.

Berikut adalah rakaman keletah penyanyi dan aktivis ini semasa bersiaran langsung yang telah dikongsikan menerusi akaun TikTok hazwanihelmi:

Comel betullah kucing milik Heliza Helmi ini! Siap dipakaikan baju hoodie lagi. Perkongsian rakaman Heliza Helmi bawa kucing masa dalam live ini telah mer4ih hampir sejuta tontonan dan 127 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan re4ksi mereka mengenai perkongsian ini di ruangan komen seperti berikut:

“Gel3ng kepala ustaz gelak”

Heliza Helmi Bawa Masuk 4

“Ustaz mampu geleng kepala je tengok”

Heliza Helmi Bawa Masuk 3

“Aku ingat ada orang buka lagu TikTok tu rupanya background muzik”

Heliza Helmi Bawa Masuk 2

“Omey kucing siap hoodie”

Heliza Helmi Bawa Masuk 1

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Previous article“Mar4h vet ke tu”- Aks1 Kucing ‘Mengadu’ Pada Tuan Lepas Kena Sunt1k Buat Ramai Ger4m
Next article‘Sepatutnya Ini Tarikh Tunang Kita, Awak Pakai Baju & Pelamin Yang Kita Pilih Bersama’ – Lelaki Reda Hantaran RM20k Punca Perplsahan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here