Home Petua Tips “Mar4h vet ke tu”- Aks1 Kucing ‘Mengadu’ Pada Tuan Lepas Kena Sunt1k...

“Mar4h vet ke tu”- Aks1 Kucing ‘Mengadu’ Pada Tuan Lepas Kena Sunt1k Buat Ramai Ger4m

75
0

Individu yang pelihara haiwan seperti kucing atau anjing mesti tahu kan bahawa binatang kesayangan korang tu perlu disuntik vaks1n untuk kesihatan yang baik.

Suntikan macam ni bukan hanya manusia je yang takut, tapi kucing pun sama, cuma kucing ni tak boleh nak bercakap je la. Namun, gelagat seekor kucing ini pula telah mendapat perhatian ramai sebab kecomelannya lepas disunt1k.

Baru-baru ini, video aks1 kucing itu ‘mengadu’ kepada tuannya akibat terkejut kena sunt1k telah tular di Twitter dan ramai netizen platform media sosial tersebut yang terhibur dengan gelagatnya.

Rupa-rupanya, video itu pada mulanya telah dimuat naik di TikTok menerusi akaun hospiveteriner yang dipercayai merupakan seorang doktor haiwan.

Dapat dilihat dalam video yang berdurasi hampir seminit itu, doktor haiwan itu pada mulanya telah alihkan perhatian si kucing agar ia dapat disuntik sambil diperhatikan oleh seorang wanita dan seorang lelaki yang dipercayai adalah tuan si comel tersebut.

Lepas je kena sunt1k, kucing tu pun mengiau panjang dekat doktor tu, mungkin dia marah doktor sebab sunt1k tanpa pengetahuannya kot.

Kemudian, kucing tu pun terus mengiau pada tuannya pula, seumpama macam mengadu sebab sakit disunt1k.

Sehingga kini, video gelagat kucing mengadu disuntik ini telah meraih sehingga 20.6 juta tontonan di TikTok dan 244K views di Twitter.

Rata-rata netizen juga mengatakan gelagat kucing ni comel sangat sebab aksinya sama macam budak mengadu kat mak lepas kena mar4h.

Komen Netizen:

Selain itu, ada juga netizen lain yang turut berkongsi keletah kucing peliharaan mereka lepas disunt1k oleh veterinar.

Kucing korang pulak dah vaks1n ke belum? 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.sinarviral.com/

Previous article“I cannot makkk nak kawen!”- Aksi Romantis Uqasha Dan Kamal Buat Ramai Tak Keruan
Next article“Gel3ng Kep4la Ustaz Gel4k” – Kucing Heliza Helmi Muncul Ketika Live Bersama Ustaz

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here