(Video) Mak Ayah Mninggal Mnjelang Hari Bahagia, Wanita Tahan Sebak Akad Nikah Sebelah Van Jenzah Bw Jsad Orang Tuanya Ke Kbur

Menghadapi detik pemergian kedua-dua ibu bapa di depan mata adalah tempoh paling sukar bagi setiap insan bernama anak.

Apatah lagi jika mereka pergi kerana diuji dengan sakit dan musibah yang tidak tidak diduga sama sekali.

Begitulah seperti yang dirasai oleh seorang individu di negara jiran, Indonesia ini apabila kedua-dua orang tua pergi menghadap Ilahi kerana dijangkiti COVID-19.

Pada awalnya arwah si ibu yang dijemput Tuhan dahulu, kemudiaan selang beberapa hari, giliran ayahnya pula yang ‘terpaksa’ pergi.

Gugurnya seorang demi seorang manusia yang paling dicintai, meninggalkannya bersendiri tanpa peneman di sisi.

Namun apa yang lebih menyedihkan adalah insan tersayang itu pergi ketika dia sedang ‘menunggu hari’ ke majlis pernikahannya yang bakal berlangsung tidak lama lagi.

Ada sesuatu yang berlaku, membuatkan dirinya tekad melangsungkan terus majlis pernikahannya itu. Mari hayati video ini. Hati-hati, anda pasti akan tertangis jua.

 

Doa & semangat netizen

Sebak dengan apa yang terjadi, ramai netizen menzahirkan ucapan doa dan kata-kata semangat buat si gadis ini.

Ada juga yang berpesan, semoga suaminya mampu menjadi suami yang baik dan terbaik. Gadis ini telah kehilangan tempat bergantung. Hanya suamilah sahaja satu-satunya insan yang dia ada.

Bukan mudah menerima takdir insan kesayangan pergi dijemput Ilahi..

Semoga ibu dan ayah Arum ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman. Semoga Arum dan suami juga menjadi pasangan bahagia, kekal sejahtera hingga ke syurga. Amiin.

Sumber : Siakapkeli

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*