Home Petua Tips Sampai Berlari Aliff Syukri Lintas Jalan Raya, Rupanya Mahu Belanja Anggota P0lis...

Sampai Berlari Aliff Syukri Lintas Jalan Raya, Rupanya Mahu Belanja Anggota P0lis Makan KFC

650
0

Gelagat usahawan kosmetik yang terkenal dengan tagline ‘Terlajak Laris’ ini seringkali menjadi perhatian umum setiap kali berkongsi video atau gambar di Instagram beliau.

Meskipun banyak vdeo dan entri beliau menimbulkan kntroversi sehingga menerima kec4man dan m4kian dari warganet, namun ia sikit pun tidak melemahkan semangat insan bergelar Datuk Seri Aliff Syukri Kamarzaman dalam melakukan kebajikan.

Terbaru, Aliff Syukri telah menunjukkan keprihatinan beliau terhadap petugas barisan hadapan yang bertungkus-lumus dalam membendung penularan w4bak C0VlD-l9.

Menerusi perkongsian di Instagram, Aliff Syukri bersama beberapa orang pembantunya membuka but keretanya yang dipenuhi dengan puluhan kotak makanan segera KFC.

Terdahulu mereka dilihat berhenti ditepi jalan raya yang dipercayai berdekatan dengan sebuah plaza tol untuk mengedarkan KFC tersebut kepada anggota p0lis yang sedang melakukan sekatan jalan raya.

” Hadiah untuk wira negara. Ini adalah sebahagian niat saya untuk membahagikan rezeki yang ada.

” Saya yakin dalam keadaan yang betul-betul kesempitan ini bukan sahaja Doktor, nurse sahaja yang penting tetapi Askar, Polis adalah orang hadapan yang paling penting di dalam keadaan yang teruk”, tulis Aliff Syukri di ruangan kapsyen.

Perkongsian tersebut mendapat 316 ribu tontonan setakat hari ini, dengan lebih 1 ribu komen.

Tambah Aliff Syukri lagi itu merupakan misi ketiga beliau untuk membantu petugas barisan hadapan yang telah banyak membantu rakyat Malaysia meskipun turut berdepan risiko dijangk1ti.

” Saya harap rakyat Malaysia memberi kerjasama kepada pihak Polis dan menghargai pihak Polis yang bertugas walaupun musim cuti virvs COv-l9 ini…

” Walaupun dalam keadaan ini ekonomi yang amat lemah, kami tidak dapat keluar. Tetapi sekurang-kurangnya dengan pemberian ikhlas ini de As.legacymalaysia dan Dherbsholdingshq dapat meringankan bebanan anda.

” Doakan saya untuk lebih banyak lagi saya boleh hulurkan sumbangan dan rezeki yang saya dapat ini adalah hasil kepada sokongan pembelian anda.

 

Untuk lihat video penuh boleh lihat di Youtube TV Terlajak Laris.

Kakitangan Hospital Sungai Buloh terima kejutan Aliff Syukri

Sementara itu beberapa hari lalu, Aliff Syukri turut mengambil inisiatif untuk memberi sumbangan, juga berbentuk makanan segera KFC kepada petugas dan kakitangan di hospital Sungai Buloh.

Beliau turut meluahkan rasa simpati terhadap KKM khususnya jururawat dan doktor dengan mereka yang terpaksa bekerja demi merawat pesak1t yang dijangk1ti COVlD-l9.

” Tidak kisah sesiapa pun anda, saya mewakili seluruh rakyat Malaysia amat bersyukur dengan adanya orang orang yang hebat adalah wira kami.

” Saya membuat video ini adalah disebabkan tanda penghargaan saya kepada anda semua yang banyak membantu di dalam perniagaan saya selama ini.

” Ya ALLAH, Engkau selamatkanlah semua kakitangan yang bekerja seperti Nurse, Doktor, Kerani, Polis tidak kira sesiapa yang bekerja pada saat ini demi menjaga keselamatan kami semua.

” Doakan saya untuk lebih banyak lagi saya boleh hulurkan sumbangan dan rezeki yang saya dapat ini adalah hasil kepada sokongan pembelian anda.” akhiri Aliff Syukri.

Apa Pendapat Anda Dah Baca, Jangan Lupa Komen Yang baik baik je. Terima Kasih.

Sumber : viral network

Previous articleSelama 10 Hari Bertarvng Ny4wa Di ICU Mel4wan Cov 19, Isteri Lega Suami Mula Sedar Dan Tunjuk Reaksi P0sitif
Next articleKita ada ubat untuk rawatan C0v-19

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here