Home Petua Tips Kucing Duduk Di Pangkuan Gadis, Telatah Manjanya Pula Buat Ramai ‘Cair’, “Comel...

Kucing Duduk Di Pangkuan Gadis, Telatah Manjanya Pula Buat Ramai ‘Cair’, “Comel G1la…”

85
0

Pencinta kucing sudah tentu faham akan perasaan bila melihat kucing-kucing jalanan yang berada di kawasan awam seperti restoran dan sebagainya. Walaupun kucing itu semua tidak mempunyai tempat tinggal dan pemiliknya, tetapi kebiasaanya kucing ini akan lebih manja dan ingin mendekati kita.

Sama seperti situasi yang dikongsikan seorang gadis ini apabila seekor kucing telah mendekatinya di sebuah restoran mamak, gadis itu tidak menghalaunya malah gadis itu meletakkan kucing itu ke pangkuannya dan membuatkan ramai ‘cair’ dengan kecomelannya ini.

Dalam rakaman video yang dikongsikan itu, kelihatan seorang gadis yang sedang bersembang dengan kawan-kawannya Tetapi pada masa yang sama, apa yang menarik perhatian ramai adalah kucing yang duduk di riba gadis itu yang sedang selesa duduk tanpa membuat sebarang pergerakan menandakan yang kucing itu sangat selesa.

Lebih memcuit hati adalah apabila gadis itu menepuk-nepuk kucing itu seolah-olah menidurkan bayi pula. Kucing itu pula kelihatan langsung tidak bergerak dan begitu selesa terbaring di pangkuan gadis cantik itu. Biasalah, kucing yang tidak ada tuan dan tempat tinggal sememangnya manja dan sukakan perhatian peminat kucing ni.

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula, telatah manja kucing tersebut turut menarik perhatian netizen. Malah ada yang turut memuji kebaikan hati gadis itu yang melayan kucing itu seperti kucingnya sendiri walaupun kucing itu adalah kucing jalanan. Gadis itu mesti peminat kucing yang sejati kan.

Komen Netizen:

Sumber : appriacate

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :sinarviral.com

Previous article[VIDEO] Idea’ genius’ el4k air b4njir masuk rumah tul4r, guna kaca gentian had4ng pintu
Next article“Saya Berlakon Dan Menyanyi Dari Tahun 1999 Lagi, Dulu Takde Pula Kami Diminta Buat Gimik Atau Propa…” – Fazley Yaakob

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here