Home Petua Tips Lelaki tempatan dit4han rakam vdeo pvnggung wanita

Lelaki tempatan dit4han rakam vdeo pvnggung wanita

152
0

Perakam pvnggung wanita dalam pasar raya ditahan

Sungai Petani: Pekerja pendawaian dit4han kerana disyaki merakam video punggung wanita menggunakan telefon bimbit di sebuah pasar raya, di sini, kelmarin.

Ketua Polis Daerah Kuala Muda Asisten Komisioner Adzli Abu Shah berkata, laporan polis dibuat oleh seorang wanita iaitu mangsa pertama berusia 28 tahun pada 9 malam hari kejadian.

Beliau berkata, m4ngsa memaklumkan dia mendapati seorang lelaki memerhatikan gerak-gerinya dan merakam gambar ke arahnya.

“Ketika itu, wanita terbabit bersama dua anaknya sedang memilih barangan dan rasa seperti ada orang di belakang, namun dia bersama suaminya memerhatikan dari jauh sebelum mendapati suspek merakam gambar punggung beberapa pelanggan wanita di situ,” katanya dalam kenyataan, hari ini.

Adzli berkata, selain itu, mangsa ternampak suspek turut menyelak kain seorang wanita menggunakan kakinya menyebabkan dia pergi ke arah suspek berusia 27 tahun dan merampas telefon bimbitnya.

Menurutnya, mngsa melihat beberapa video yang berjaya dirakam lelaki itu dan suspek mendakwa memadam video terbabit.

“Mangsa memberitahu perkara itu kepada pengurusan pasar raya terbabit, manakala suaminya menghubungi polis sebelum suspek berjaya ditahan untuk siasatan.

“Polis turut menerima laporan daripada mngsa kedua yang juga suri rumah berusia 39 tahun berhubung kejadian dan siasatan mendapati suspek tiada rekod jen4yah,” katanya.

Katanya, kes disiasat mengikut Seksyen 509 Kanun Keseks4an dan Seksyen 14 Akta Kesalahan Kecil (AKK).

Sumber : info semasa dan astro awani

Previous articleSuarakan Rasa Syukur, TMJ Sudah Brjaya Capai Hampir Semua Impian Yg Diidamkan
Next articleMasih dlm bvruan, Skali Sjat buat satu pengumuman meng3mparkan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here