Home Petua Tips “Memang minat 2 artis ni…”Video Izara Aishah & Neelofa dapat pujian netizen,

“Memang minat 2 artis ni…”Video Izara Aishah & Neelofa dapat pujian netizen,

87
0

Boleh dikatakan Izara Aishah mahupun Neelofa sering menjadi perhatian buat peminat mereka dan terbaru sekali lagi, video mereka yang sempat dirakam membuatkan ramai memberikan pujian terhadap kedua-dua selebriti terbabit.

Neelofa

253129234_416641576712409_2000009333468426675_n

Sedia maklum, Izara Aishah dan Neelofa merupakan rakan selebriti yang sudah lama mengenali antara satu sama lain. Jadi melihatkan video Izara Aishah dan Neelofa ini membuatkan ramai peminat begitu tertarik.

Menerusi satu rakaman yang dikongsikan melalui aplikasi, TikTok ini menunjukkan Izara Aishah dan suaminya, Muhammad Adib sedang berbual bersama Neelofa di satu majlis.

Walau bagaimanapun, ramai yang begitu tertarik dengan penampilan kedua-dua pelakon jelita itu yang kelihatan sangat cantik dan sopan lalu ramai peminat mereka meninggalkan reaksi memuji kecantikan mereka itu diruangan komen.

Dalam pada itu, rakaman terbabit meraih ribuan tontonan dan menjadi perbualan warga TikTok yang mana ada juga mengutarakan rasa suka dan minat terhadap kedua-dua selebriti itu.

Ada juga peminat melalui ruangan komen di perkongsian yang dimuat naik di TikTok itu turut mendoakan agar Izara Aishah dan Neelofa terus istiqomah.

“Bff tu sama cantik”

Neelofa

“Dua dua cantik…”

Neelofa

“Dua dua cantik. Suka sangat diorang ni”

Neelofa IMG_20211220_124335

“Memang minat dua artis ni…”

IMG_20211220_124349

SumberTikTok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.applehijau.com/

Previous articleSubhanaallah, ALLAHU’akbar ,Tiada yang must4hil dengan ku4sa Allah SWT, Penemu4n Al-Quran yang tidak tenggel4m dalam b4njir lvmpur
Next article“Rumah Hanyut, Lumpur Tebal, Elektrik Putus – Ika Nabella Lega Suami Dapat Dihubungi, Mohon Bantu Area Sg Lui

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here