Home Viral Setelah 20 tahun berkahwin akhirnya Amy search dedah hubungan dengan isteri,ramai terkedu

Setelah 20 tahun berkahwin akhirnya Amy search dedah hubungan dengan isteri,ramai terkedu

156
0

Setelah 20 tahun berkahwin akhirnya Amy search dedah hubungan dengan isteri,ramai terkedu

Nama Amy Search sememangnya sudah dikenali dan pasti ramai yang boleh dengar tagline “Peeewiiit” miliknya yang popular.

Dalam entri kali ini, ikon rock ini ingin kongsikan dengan kita semua tips rumah tangga yang bahagia daripada penyanyi rock terkenal di Malaysia iaitu Datuk Amy Search.

Sekadar info untuk kamu, Datuk Amy Search atau mesra disapa Amy Search telah berkahwin dengan pasangannya Norhasniza Hassan (Datin Nourish) selama 20 tahun. Hasil perkahwinannya, mereka dikurniakan tiga orang cahaya mata.

Amy Search akui selama 20 tahun sememangnya bermacam dugaan ditempuhi namun jika kita bersabar sebagai suami semua masalah dengan isterinya
dapat diatasi.

Amy Search Kongsi Tips Rumah Tangga Yang Bahagia
Memandangkan usia perkahwinannya memasuki 20 tahun,  bagaimana Amy Search mengekalkan kebahagian rumah tangganya sepanjang tempoh ini. Kalau kamu nak tahu, ini jawapannya…

1 Jangan pernah cerewet

Kongsi Amy Search, suami isteri tidak boleh mencapai persefahaman yang baik dalam masa yang singkat kerana ia mengambil masa yang lama. Dalam tempoh tersebut, setiap pasangan tak boleh menjadi cerewet antara satu sama lain. Malah tanamkan rasa bersyukur dan sabar dalam diri.

2 Cuba bertenang jika berlakunya perselisihan faham
Setiap pasangan tak terlepas daripada menghadapi perselisihan faham dalam hubungannya. Bagi Amy Search, salah seorang perlu berdiam diri dan cuba untuk bertenang. Sekiranya kedua-dua pihak tidak berdiam diri dan teruskan untuk bergaduh, ia akan menjadi berpanjangan hingga memberikan kesan buruk pada hubungan.

3 Jangan bandingkan kebahagian sendiri dengan orang lain

Amy Search mendedahkan yang setiap pasangan ada cara bahagianya tersendiri. Jangan sesekali membandingkan kebahagiaan kamu dengan pasangan yang lain. Jika perkara ini terjadi, kamu akan berasa tidak puas dengan apa yang pasangan lakukan.

Lihat video

Semoga bermanfaat

Sumber : murai

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.
Previous articleSelepas menikahkan Ubai sekali ND Lala bergegas pulang,rupanya ini yang terjadi
Next articleSuami terus keluar dari majlis kahwin anak,sekali ibu Shila Amzah buka mulut

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here