Home Petua Tips Siapa Kenal awek baru sy ni? Dia Malu Sikit sbb terlajak cantik.....

Siapa Kenal awek baru sy ni? Dia Malu Sikit sbb terlajak cantik.. – Aliff Syukri

387
0

Netizen Beng4ng, Aliff Syukri Bebas Kemana-mana Ketika PKP

Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) sudah masuk minggu ke-3, namun masih ada lagi segelintir rakyat yang ingkar arahan dan keluar tanpa sebab-sebab kukuh.

Ketika tempoh PKP 2 ini, undang-undang adalah lebih ketat dan pihak berkuasa telah memberi arahan cuma seorang sahaja wakil ahli keluarga dibenarkan untuk keluar bagi membeli barangan keperluan seperti makanan atau ubat.

Walau bagaimanapun, melalui Instagram pengusaha kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri, beliau kelihatan masih bebas ke sana kesini, berulang-alik di antara Janda Baik, Pahang dan Kuala Lumpur.

Netizen tertanya-tanya bagaimanakah beliau boleh bebas berjalan kemana-mana sedangkan pihak kerajaan sudah pun mengeluarkan arahan bahawa rakyat tidak boleh pegi ke tempat melebihi radius 10 kilometer (km) dari rumah masing-masing.

Anak-anaknya yang sebelum ini tinggal bersama Datin Seri Nur Shahida, kelihatan turut bersama dengan bapa mereka kini.

Melalui muatnaik status terbaru Aliff Syukri, menunjukkan beliau dengan anak-anak makan bersama di tempat percutian milik bonda Rozita di Janda Baik, Pahang siap boleh pergi mandi-manda di sungai lagi.

 

Rata-rata netizen beng4ng dengan sikap Aliff Syukri yang didkwa ingk4r arahan PKP.  Ramai mempertikaikan tindakan Aliff yang tidak adil untuk rakyat lain yang patuh dengan duduk di rumah. Sedangkan usahawan itu bebas ke mana-mana tanpa ditahan oleh pihak berkuasa.

Aliff Syukri nampaknya belum lagi memberi sebarang penjelasan di sebalik tindakannya itu. Adalah amat penting untuk semua orang mematuhi arahan yang telah dikeluarkan oleh kerajaan lebih-lebih lagi pada waktu sekarang.

Apa pun, diharapkan semua orang terus akur dengan arahan sepanjang tempoh PKP 2 ini.

Jika tiada urusan penting, tolong di duduk rumah agar kita dapat segera mengelak penularan wabak CVID-19 dari menjadi bertambah bvruk.

Terbaru Aliff Syukri berkongsi foto bersama dengan ibunya tarik perhatian ramai disebabkan captian di posting tersebut

 

Siapa Kenal awek baru sy ni?? Dia Malu sbb terlajak cantik.. Cer tag ig dia😂

Komen komen netizen

Siapa ya? Mcm kenal je. Tak pasti..

 

Cantik awek baru dato hahhaha.muda remaja bonda 

Sumber : CARI

Apa Pendapat Anda Dah Baca, Jangan Lupa Komen Yang baik baik je. Terima Kasih.

Previous article‘Cvid l9 Meragvt Ny4wa Buah Hati Tercinta Suami’ Namun Balu Ini Akhirnya Pulih “Terimakasih Allah Kau Izinkan Aku Bernafas Lagi”
Next articleMemang Tak sangka indivdu pertama dij4ngkiti wbak c0rona di dunia berjaya ditemui, rupanya dari sini asalnya

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here