Home Petua Tips “Start Caring Other Babies, Insya-Allah..” – Dr Sheikh Muszaphar Kongsi Ikhti4r Suami...

“Start Caring Other Babies, Insya-Allah..” – Dr Sheikh Muszaphar Kongsi Ikhti4r Suami Isteri Yang Mahuk4n Zvriat

64
0

Angkasawan negara Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor menitipkan ikhtiar untuk mendapatkan anak kepada pasangan berumah tangga yang menantikan kehadiran zvriat.

Menerusi laman sosial Twitter, seorang pengguna berkongsi tips mendapatkan zvriat daripada Dr Sheikh Muszaphar yang diperoleh daripada Instagram milik beliau untuk tatapan umum.

Menurut Dr Sheikh Muszaphar, dia memberitahu apa petua yang meminta pasangan ibu bapa yang mahukan zvriat ini untuk menjaga dan mengambil berat bayi-bayi lain.

Difahamkan melalui cara ini, h0rmon keibuan seseorang itu akan keluar dan lambat laun diharapkan wanita tersebut akan h4mil.

Malah menurut pengguna terbabit, dia merasakan petua tersebut menjadi apabila salah seorang ahli keluarganya didapati h4mil selepas mengambil seorang anak angkat.

Sementara itu di ruangan komen, ramai wargamaya rancak berkongsi pengalaman mereka berdepan situasi orang di sekeliling disahkan hamil selepas menjaga bayi orang lain.

Tidak hanya itu, ikhtiar daripada Dr Sheikh Muszaphar itu juga mendapat reaksi positif daripada mereka yang sudah lama menantikan zuriat.

Sehingga kini, perkongsian tersebut telah menerima hampir 17,000 tanda suka daripada warga Twitter.

Sekadar info, Dr Sheikh Muszaphar, 49 tahun, berkahwin dengan Datin Dr Halina Mohd Yunos pada 10 Oktober 2010.

Hasil perkahwinan itu, pasangan tersebut dikurniakan enam cahaya mata iaitu Sophea Isabella, 10, Sophea Natasha, 8, anak kembar lelaki iaitu Sheikh Adam dan Sheikh Noah, 4, serta pasangan kembar Sheikh Eusoff dan Sophea Emelia yang baru lahir pada November tahun lalu.

Komen netizen:

Sumber: Gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous articlePembuat kek kongsi det1k sed1h… har4pkan pelanggan bayar penuh nak guna duit beli svsu anak, tapi sesuatu berlaku sampaikan terp4ksa jual separuh harga
Next articleNak bantu rakan hil4ng jam, kali ke-2 menyelam abang bomba jumpa ‘h4rta k4run’ di dasar tasik popular di Terengganu… macam-macam ada!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here