Home Petua Tips Tak Tahu Malu, Foto Elizabeth Tan Dibanjiri Komen Luc4h Lelaki Melayu

Tak Tahu Malu, Foto Elizabeth Tan Dibanjiri Komen Luc4h Lelaki Melayu

65
0

 

Kalau dah bergelar selebriti sudah pasti mempunyai ramai peminat. Sebut sahaja nama Elizabeth Tan, pasti ramai tahu penyanyi dan pelakon itu sinonim dengan imej yang agak s3ksi.

Bagaimanapun, perkongsian terbaru Elizabeth memuat naik gambar sempena PKP dihujani komen bebaur luc4h terutama di kalangan lelaki.

Perkara itu menimbulkan rasa kurang senang seorang wanita bernama Nora Jane Hope Wahab yang akui terkejut melihat komen luc4h dan double meaning pada foto tersebut.

Lebih memalukan rata-rata komen daripada lelaki Melayu. Katanya lagi, golongan lelaki seperti ini dilabel sebagai ‘gil4 isim’ dimana sibuk tentang aur4t perempuan tetapi dalam masa sama sering memberi komen luc4h.

Namun katanya lagi, lebih parah jika ada dikalangan perempuan dilabel ‘kak isim’ yang menyokong golongan ‘gil4 isim’ dan hanya meletakkan kesalahan pada wanita sahaja.

Perkongsiannya itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang bersetuju dengan pendapatnya itu. Malah, netizen mengakui hanya lelaki Melayu sahaja yang meninggalkan komen pada gambar Elizabeth Tan.

Kata netizen lagi, lelaki jenis sebegitu kebanyakannya mahukan isteri yang solehah dan menutup aurat sedangkan hakikatnya diri sendiri kuat meluc4h dan mempunyai peribadi tidak baik.

SUMBER: Facebook

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://gulapop.com/

Previous articlePDRM Guna Dron Pantau Pematuhan SOP Kawasan Perumahan Ketika Aidilfitri
Next articleAnzalna Nasir Bangga Adik Usia 23 Tahun Dapat Tawaran Sambung PhD

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here