Home Petua Tips Tingk4p bilik tiada j3riji, bayi 11 bulan m4ut j4tuh dari tingk4t tiga

Tingk4p bilik tiada j3riji, bayi 11 bulan m4ut j4tuh dari tingk4t tiga

69
0

M4lang tidak berb4u. Itu nasib menimpa seorang bayi perempuan berusia 11 bulan yang m4ut selepas t3rjatuh dari tingkat tiga Projek Perumahan Rakyat Sri Aman, Kuala Lumpur pada petang Ahad.

Menurut laporan Astro Awani, kej4dian dipercayai berlaku ketika m4ngsa sedang bermain di atas katil bersama abang, kakak dan sepupunya bersebelah4n dengan tingk4p dalam bilik rumah tersebut.

Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Beh Eng Lai berkata, hasil sias4tan mendapati tingk4p berkenaan tidak mempunyai jeriji dan katil diletakkan berdekatan tanpa sebarang h4langan.

“Pengadu memaklumkan katil itu telah dirapatkan ke tingkap untuk mengemas bilik tersebut,” katanya dalam satu kenyataan semalam.

Eng Lai berkata, ibu m4ngsa telah membawa bayi tersebut ke Hospital Selayang  bagi mendapatkan rawat4n namun dis4hkan meningg4l dunia oleh pegawai p3rubatan.

 

Meninjau ke laman Facebook, seorang lelaki dipercayai bapa m4ngsa ada m3muat naik kompil4si gambar berbentuk video bagi mengen4ng k3hilangan anak kesayangannya.

 

Seorang lagi pengguna Facebook, Aryy Ariffin yang dipercayai kenalan rapat keluarga m4ngsa tvrut berkongsi beberapa posting melu4hkan perasaan hiba atas p3mergian bayi comel berkenaan.


Hasil lapor4n b3dah sias4t mendapati kem4tian berpunc4 daripada k3cederaan pa4rah di bah4gian kepal4 dan k3s diklasifik4sikan sebagai m4ti m3ngejut (SDR).

Sumber: Astro Awani , Facebook Mohd Hazlan & Aryy Ariffin

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook
Sumber : https://ohmymedia.cc/

Previous article“Hang Tau Tak Aku Siapa?” – K3coh Sekali Lagi, Tul4r Video Lan Pet Pet B3rtumbuk Dengan Seorang Lelaki
Next article“Niqab Je Lah Sekali Social Media Tu!” – Pengarah Drama Nur ‘Sound’ Neelofa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here