Home Petua Tips “Bijaknya la dia ni” Rupanya suara sendiri, isteri Fizo Omar dipuji...

[VIDEO] “Bijaknya la dia ni” Rupanya suara sendiri, isteri Fizo Omar dipuji warga TikTok

59
0

Pelakon terkenal, Fizo Omar pada Oktober tahun lalu mengejutkan ramai peminat apabila selamat mendirikan rumah tangga dengan seorang wanita yang dikenali sebagai, Fazeera Nazri Aziz.

Berita itu bagaimanapun disambut gembira oleh peminatnya berikutan dia dan wanita pilihan hatinya itu, tahu-tahu diketahui umum sahaja sudah sah bergelar suami dan isteri.

Fazeera Nazri Aziz nampaknya juga tidak terkecuali daripada mendapat perhatian peminat Fizo Omar apabila kecantikannya disaat dikongsikan foto-fotonya membuatkan ramai memberikan pujian buatnya.

Terbaharu ternyata tidak hanya kecantikan isteri Fizo Omar ini sahaja yang mendapat pujian warganet. Ini kerana selepas satu rakaman video yang dimuat naik menerusi aplikasi, TikTok membuatkan rata-ratanya memuji kepandaiannya pula.

Dapat dilihat menerusi hantaran video yang dikongsikan ini memaparkan, isteri Fizo Omar memberikan kata-kata motivasi dan percakapannya itu menerima ribuan tanda suka ramai.

Dalam pada itu, ada juga warga TikTok menyangka Fazeera membuat video alih suara dan rupanya ia merupakan suaranya sendiri sekali gus ramai suka mendengarkan kata-kata motivasi yang dikongsikannya itu.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous articleWajah mirip Mira Filzah, pelakon baharu Qasrina tak suk4 dib4ndingkan
Next article“ Doa Selamat Untuk Anak Solehah ” – Kek & Kasut Pink, Netizen Teruj4 Ernie Zakri & Syamel Bakal Sambut Baby Girl

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here