Home Petua Tips Wanlta H4mil Ced3ra Par4h Dil4nggar Kereta Cik B, Dato Seri Vida Ges4...

Wanlta H4mil Ced3ra Par4h Dil4nggar Kereta Cik B, Dato Seri Vida Ges4 M4ngsa Diselam4tkan

59
0

“Selamatkan nyaw4 dulu bukan sibuk bertekak pasal undang-undang…DSV and Cik B tu tak akan lari ke mana…1 Malaysia kenal!”

Kec0h! Gara-gara benarkan anak di bawah umur pandu kereta mewah dengan kadar had laju, anak kepada usahawan kosmetik Dato Seri Vida didakw4 ‘mel4nggar’ seorang wanita hamiI yang dikatakan ceder4 p4rah di tempat kejadian.

Memuat naik beberapa video di laman TikTok, Dato Seri Vida atau DSV ada berkongsi detik-detik cem4s rakaman kejadian sejurus ins!den berlaku menampakkan m4ngsa ibu ham!l yang sedang mer4ung terbaring sebelum dig3sa dibawa ke h0spital untuk mendapatkan raw4tan lanjut.

Dalam kejadian yang berlaku, Cik B  did4kwa ‘memandu kereta’ di baw4h h4d umur dan dikatakan memandu secara lajv sebelum mel4nggar mangs4 berkenaan.

Rakaman yang sempat terakam mempamerkan beberapa minit aksi bertek4k di mana orang ramai mula menvding jari kepada anak usahawan tersebut sementara Dato Vida pula dikatakan lebih bersikap matang dan bertanggungjawab semasa mengendalikan ins!den berkenaan meskipun dirinya res4h memikirkan kesan tr4uma yang bakal menimpa kepada Cik B.

“Apehal orang-orang dekat situ cakap banyak snagat dah tahu m4ngsa tenagh sak!t bukan nak pergi bawa selamatkan orang yang sak!t dulu ni sibuk nak bawa cikb gi balai…dato vida pun lagi matang dalam kes ni! banyak kali kot dia jerit suruh bawak selamatkan dulu m4ngsa”

Rata-rata warganet memuji tindakan DSV yang mengg3sa m4ngsa untuk dibawa ke h0spital meskipun keadaan yang terlihat teg4ng mahu menyal4hkan anaknya itu sebelum dirinya teg4s menyatakan mahu bertanggungjawab dan memberi kerjasama kepada pihak polis.

Mengetahui bahawa usahawan ini pernah menghadapi tr4uma, DSV terlihat begitu bimb4ng jika Cik B turut bakal mengalami tek4nan kerana ins!den berkenaan dan meminta anaknya itu untuk berten4ng meskipun ris4u akan orang ramai yang seperti lambat memberi bantuan dan melengah-lengahkan masa untuk membawa mngsa ham!l mendapatkan r4watan.

Walau bagaimanapun, melihat raut wajah DSV yang semakin panik, Cik B mula menjelaskan bahawa kejadian tersebut hanyalah rekaan semata-mata serta prank yang telah dirancang baik oleh pihak produksi sebuah rancangan televisyen.

Sejurus menyedari beliau cuma dikenakan, DSV mulai reb4h dan men4ngis sebelum dipujuk kembali oleh anaknya dan pihak produksi.

Perasaan lega yang dirasai oleh seorang ibu itu dapat dilihat dengan jelas setelah mengetahui Cik B atau dengan nama sebenarnya Nur Edlynn Zamilleen ini tidak bersalah di mana sebelum ini anaknya itu juga pernah terp4lit gara-gara video viral memandu kereta dibawah umur meskipun di perkarangan rumah.

Jelaslah bahawa tiada sebarang kecel4kaan yang menimp4 malah, mngsa ibu ham!l yang dikatakan ceder4 p4rah itu juga merupakan lakonan semata-mata.

Syukurlah ins!den tersebut hanyalah sebuah gurauan yang dikenakan namun diharapkan semuanya tidak mendatangkan kesan apa-apa kepada DSV meskipun mengetahui bahawa dirinya pernah mengalami tr4uma kehil4ngan dua anak lelakinya dalam sebuah keb4karan.

Tak baik tau Cik B kenakan mama…kesian mama tau, moga-moga kita semua sentiasa dilindungi  daripada sebarang kecel4kaan yang bakal menimp4.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.dnq.pw/

Previous articleBanyak beri pet4nda, wanita red4 pemerg1an ins4n tersayang… hikm4h ketepi kerjaya, leg dapat tun4ikan permint4an ter4khir – “Semp4t cakap ‘mak okay’”
Next article‘Nilai 3 Dalam Negeri Selangor’: Polis Cari Pemilik Facebook N9 Radar

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here